Båtklubbarnas dag 26 Aug 2017

Båtklubbarnas dag går i år av stapeln den 26 augusti. Ta med er vänner, familj och andra som har tjatat om att de vill åka Båt under sommaren och delta i Båtparaden som avgår från Riddarfjärden vid 15.00. I år har Båtklubbarnas Dag landat under SMBFs paraply och vi hoppas att så många möjligt deltar i den glada manifestation som vill visa staden att Båtklubbens verksamhet är omfattande och viktig för människorna i staden.

Det är också viktigt, för de som vill, att under båtklubbarnas dag öppna sina klubbar för allmänheten, och visa upp vår historia och visa varför vi finns. Vi har därför ett kit som vi kan ge alla er som vill öppna upp era klubbar med Banderoller, foldrar och annat som ni kan ha för att visa upp det som gör oss så stolta och glada för våran båtklubb och vilket engagemang vi har för klubben. Om ni vill ha öppet hus så anmäl er till oss på kansli@smbf.org så ser vi till att ni får ett kit.

I år har vi återupptagit vandringspriset för bästa utklädda ekipage! Det är 1000 kronor i presentkort på Pampas restaurang samt en pokal som ni kan skryta med på klubben. Så kom, var med, skratta, ha roligt i Stockholms största Båtevenemang. Ingen föranmälan krävs.

www.båtklubbarnasdag.se