Vinterröj på klubbholmen = JA

Idag var vi ute o kollade isen till klubbholmen och den var riktigt bra. Inte alls ojämn som den brukar vara utan slät och med nästan ingen snö alls på. Vi borrade tre hål och isen var tjockare än 10cm vid samtliga hål.

Med anledning av detta positiva besked så kör vi vinterröj på lördag 13 Feb och vi träffas innan 08:00 i båtklubben (Solna), så vi kan åka vid åttatiden. Vi fördelar ut oss i bilarna, så om du behöver plats fixar vi det.

Vinterröj innebär att vi röjer träd, sly och grenar som vi eldar upp, och avslutar med att grilla i glöden av brasan. Vill man hänga med o bara njuta av naturen är det okay också ;-).

Ta på dig varma kläder och det du ska dricka o äta under dagen. Har du en grensax eller grensåg så ta gärna med den.

VÄLKOMNA !